facebook

30 lip 2012

Zakolanówki. Trend, który gości już dość długo na naszych ulicach. Noszą je chyba wszyscy. Właśnie, WSZYSCY. Niestety duża część ludzi łączy je w bliżej nieokreślony dziwny sposób. Skuszeni zdjęciami zamieszczonymi w magazynach o modzie starają się nadążyć za tym popularnym stylem. Co najgorsze często narażając się na śmieszność. Nieraz widziałam dziewczyny o krótkich, krępych nóżkach odzianych w  te długie skarpety. Uciskały one uda w taki sposób, że zapewne krew nie dochodziła do mózgu. Poza tym dodatkowo skracają optycznie, niedługie już same w sobie kończyny. Kwestią nie do pominięcie jest fakt, że zakolanówki pogrubiają.. Czemu, ależ to czemu nikt nie potrafi powiedzieć tym osobom, że wyglądają po prostu źle? Wniosek z tego taki drogie dzieci, że nie wszystko co jest modne jest dla nas dobre. Nie warto podążać ślepo za trendami, bo możemy zrobić z siebie pośmiewisko. Za to warto czasami spojrzeć krytycznie na swoje mankamenty i skutecznie je ukryć, a nie uwydatniać. 












bluza: Zara
spodenki: Only
zakolanówki: Reserved
okulary: Kenzo
buty: Quazi
zegarek: Fossil
torebka: Zara
kamizelka: Priscilla Vintage Shop


zdj. Adrian Urbański

9 komentarzy:

  1. czemu twarza w twarz szara z ciebie myszka a w sieci jadowita zmija? zarozumialstwo az dziw bierze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej anonimowy wpisujący znasz mnie od strony, którą chciałam żebyś poznał. Łatwo pisać nie ujawniając tożsamości.
      pozdrawiam : )

      Usuń
    2. ...jeszcze gorzej,gdy ma sie dwie.

      Usuń
    3. oczywiscie panie anonimowy ze ma dwie tozsamosci, a nawet 15 i wiecej. zachowujesz sie jak male dziecko piszac takie rzeczy, to chyba normalne ze mamy swoj swiat w ktorym jestesmy inni niz na codzien. beda caly czas takim samym czlowiek by zwiarowal. trzeba sie przystosowywac do warunkow panujacych w danej chwili i tyle, a dzieci takie jak ty potem pisza uuuu dwie twarze uuuuuu dwulicowa. idz sie poplacz jeszcze.

      Usuń
    4. Zwyczajnie w świecie nie znasz mnie za dobrze. Nie sądzę, żeby bliska mi osoba wystawiałaby mi takie opinie. Poza tym nie wiem po co ta dyskusja. p.s dziękuje komuś anonimowemu numer 2 za poparcie :)

      Usuń
  2. Zakochałam się w Twojej buzi! :D Uwielbiam taki typ urody. Świetny zestaw :>

    OdpowiedzUsuń
  3. zakolanowki!<3
    osobiscie uwielbiam jednak niestety nie mam dlugich chudych pecinek xD

    OdpowiedzUsuń
  4. these pictures are really cool!

    OdpowiedzUsuń